فراخوان شیوه انجام تبلیغات داخل بخش های نمایشگاه

1397/12/28 18:00

«بدینوسیله از کلیه انجمن های فرهنگی، شرکتهای تعاونی (مرتبط با کتاب)، همچنین کانون های فرهنگی و تبلیغاتی و شرکت هایی که اجازه کار تبلیغاتی دارند. دعوت می شود که پیشنهاد خود را در خصوص تبلیغات بخش های عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، بین الملل (عربی و لاتین) و الکترونیک با در نظر گرفتن شرایط ذیل تا تاریخ ۹۸/۰۱/۲۲ به دبیرخانه کمیسیون معاملات سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس: تهران خیابان انقلاب بین فلسطین و صبا پلاک 1080 موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران تحویل نمایند.
بدیهی است به تقاضاهایی که پس از این تاریخ ارسال گردد، رسیدگی نخواهد شد.

شرایط:

1ـ مجری مؤظف به رعایت شنونات اسلامی در تبلیغات است.

2ـ متقاضیان می بایست 20 درصد کل مبلغ پیشنهادی خود را بصورت ضمانت نامه بانکی و به همراه پیشنهاد قیمت ارائه نمایند.

3ـ سپرده نفر اول، دوم و سوم تا پایان مشخص شدن نتیجه مزایده نزد کمیسیون معاملات خواهد ماند.

تبصره: در صورتی که مجری بخش دارای شرایط مساوی با متقاضیان دیگر همان بخش باشد اولویت با مجری بخش است.

4ـ تبلیغات نافی نشر مکتوب و کتابخوانی مجاز نیست.

5ـ تبلیغات، صرفاً جهت کتاب، نشر مکتوب، کتابخوانی و نشر بوده و در هر بخش فقط موضوع همان بخش قابلیت

تبلیغ دارد.

6ـ حریم بالای غرفه ها، ستون ها، دیواره غرفه ها، کتب ناشرین، قابل واگذاری برای تبلیغات نیست.

7ـ سقف تبلیغات برای یک ناشر اعم از ترویجی و تبلیغی حداکثر تا 20 درصد موقعیت تبلیغات بخش می باشد.

8ـ نظارت بر انجام کار بر عهده کارگروه نظارت اجرایی و مالی است.

9ـ نرخ نامه تبلیغات قبل از اجرا می­بایست توسط کارگروه تبلیغات و بازرگانی تائید گردد.

10ـ مجری مؤظف است اقلام مختلف تبلیغاتی را پس از تائید کارگروه تبلیغات و بازرگانی نمایشگاه انتشار دهد.

11ـ برنده مزایده می بایست کل مبلغ مزایده را حداکثر ظرف 3 روز پس از اعلام نتیجه در وجه مؤسسه واریز نماید.

12ـ کمیسیون معاملات در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.